keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Melkein jo terveiden kirjoissa!

Siistiä, tänään on jo paljon parempi päivä kuin eilen! Flunssa on antamassa periksi, jos vielä itse malttaisi ottaa rauhassa... Asiat juoksee, minä en ;) Uusia kortteja kadonneiden tilalle on laitettu vetämään ja muutenkin tuntuu, että synkkä pilvi on väistymässä auringon tieltä.



Aamulla pyörähdettiin koiran kanssa pieni lenkki, jonka jälkeen pyöräilin keskustaan hoitamaan asioita. Nyt ruokaa nassuun ja sen jälkeen pitkä, rauhallinen kävely. Juoksuaskeleita en vielä uskalla ottaa, ettei tervehtyminen ota takapakkia.

Säilykekaappi sai vähän täytettä kauppakäynnillä!

Olen muuten hirmu ylpeä siitä, etten ostanut lainkaan herkkuja kaupasta! Mä olen ihan koko ikäni ollut maailman persoin karkille, suklaalle, sipsille yms.., mutta nyt kun asun omillani ja joudun oikeasti miettimään mihin rahani käytän, ei muuten tartu karkkipussit matkaan :D Musta on ihan älytöntä maksaa monta euroa jostain jumbopussista mikä kuluu ihan hetkessä (ainakin mulla!), kun sillä samalla rahalla saa ihan oikeaa kunnollista ruokaa aika paljonkin. Olen viimeisen kuukauden aikana syönyt yhden karkkipussin ja se on kyllä mun kohdalla jo aika työvoitto! Nytkin teki kyllä ihan järkyttävästi mieli, mutta reippaana kuitenkin marssin karkkihyllyn läpi ilman että mitään tarttui mukaan. Suklaa on myös melkoinen pahe, mutta "onneksi" mulla tulee siitä maha nykyään todella kipeäksi niin senkään puolesta ei oikein huvita syödä sitä. 

Tomaatti + kurkku + makaronia + tonnikalaa

Perusjuttuja mitä kaupasta tarttuu aina mukaan on ananaspalat, tonnikala, kurkku, tomaatti, turkkilainen jugurtti, banaani, raejuusto, nuudelit ja pussipasta. Noi on tollasia perushyviä ruoka-aineita, joista mun päivittäinen safka hyvin pitkälti koostuu. Aamupalalla syön usein turkkilaista jugurttia + banaania + raejuustoa tai vaihtoehtoisesti kuntokauraa + ananasta. Sotken sekaan lisäksi soijarouhetta/cashew-pähkinää/ruislesettä/seesaminsiemeniä. Tämäkin äitiltä opittua, jolla on aina ollut kaapit pullollaan tollasia pieniä outoja purkkeja ja pusseja täynnä jotain siemeniä :D Äitiltä oon saanut myös pullon camelina-öljyä, jota yritän muistaa laittaa kerran päivässä ruokalusikallisen johonkin safkaan.

Tiskaaminen on ruuanlaiton worst part..

Mä pienesti elättelen toiveita huomisesta juoksulenkistä! Nyt enste kokeilemaan sitä kävelyä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti