maanantai 7. lokakuuta 2013

Maanantai on energiaa täynnä!

Tänään mulla alkoi koulu vasta puolilta päivin, mutta heräsin hyvissä ajoin kun kerrankin halusin kiertää rauhassa meidän aamulenkin. Yleensä totuus on se että hirveällä puolijuoksulla temmotaan aamureitti kun torkkunappi on houkutellut aamulla turhan monta kertaa :D Zenakin on yhtä aamuväsynyt kun minä ja sitä sai tänäänkin kiskoa sohvalta kun hän olis vaan halunnu jatkaa löhöömistä.. Ihme piski. Muutenkin se on niin diesel-koira kun koira vaan voi olla. Aamulenkki köpöteltiin sen tahtiin ja parinkymmenen minuutin lenkkiin meni yli puol tuntia.


 
Oli kyllä kaunis aamu ja mä niin tykkään näistä lenkkimaastoista täällä. Puistoja riittää ja samoin ihan metsäänkin pääsee helposti. Ei tarvi missään asfaltilla painella menemään :)
 
Tän päivän vaatetus. Toi uus kassi on just sellanen mistä oon haaveillut kauan. Tosi tilava!


Tää päivä oon taas taukoa juoksulenkistä, tankkaan vähän enemmän ruokaa ja palauttelen eilistä. Kävin kaupassa ja perus kurkku-tomaatti-makaroni-tonnikalamössön lisäksi paistoin broiskun jauhelihasta pullia ja söin niitä pari. En muista oonko koskaan syönyt kanaa jauhelihan muodossa, mutta ei paha ollenkaan. Aika mietoa niinkun kana yleensäkin on, mutta kun heitti lihan sekaan kananmunan, vähän suolaa, pippuria ja currya niin tykkäsin kyllä itse. Ja vaikka tulikin maha täyteen niin ei ole kuitenkaan mikään täyteenahdettu olo, kana on sen verran kevyttä kuitenkin.

 
Huomenna vuorossa reippaampi veto, käyn juoksemassa kaverin seurana. Olen tähän asti juossut aina yksin napit korvilla, mutta oikea juttuseura on tosi kivaa vaihtelua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti